پروژه هندسه لوگویی

دسته بندي : علوم انسانی » هنر و گرافیک
مقدمه:
در دنیای بازاریابی امروز اشکال، رنگ ها و نوشته ها نقش بسزایی را در تسخیر ذهن مشتری ایفا می کنند. امروزه صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی برای برقراری ارتباط موثر با مشتری و القای منافعی که از فروش محصولاتشان نصیب آنها می شود، در چالش بزرگی به نام رقابت گرفتار شده اند. اگر قرار باشد تنها مزیت رقابتی شرکت ها، کیفیت بالا و قیمت پایین محصولاتشان باشد، مطمئن باشید آنها تا سال های متمادی سهم معینی از بازار هدفشان را در اختیار خواهند داشت و توفیق چندانی در افزایش سهم بازار خود به دست نخواهند آورد بنابراین تنها شرکت هایی در بازار مصرف حکومت خواهند کرد که بتوانند با استفاده از ابزارهای ترویجی تاثیرگذار، وفاداری مشتریانشان را نسبت به محصولات خود تضمین کنند.

فهرست مطالب:
مقدمه  
اهداف پژوهش  
شیوه گردآوری اطلاعات  
ابزار گرد آوری اطلاعات 
تاریخچه 
سیمور پاپرت 
لوگو در روانشناسی 
انواع لوگو 
ویژگی لوگوی خوب 
فضای نگاتیو 
لوگو به زبانی دیگر 
خلق یک لوگو
دسته بندی: علوم انسانی » هنر و گرافیک

تعداد مشاهده: 9496 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:712 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان و علاقه مندان به هنر گرافیک و طراحی لوگو


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل PDF