آموزش و سورس ایجاد فهرست و لیست ویو در اندروید

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » Android
توضیحات:
ساخت یک ListView سفارشی (Custom ListView) شامل چندین عنصر در هر ردیف (row) از ListView و با قابلیت رفتن به Activity جدید پس از اشاره کاربر بر روی هر ردیف و ارسال اطلاعات بر اساس ردیف انتخاب شده به Activity مقصد، در برنامه نویسی اندروید.
در این مبحث قصد داریم که یک برنامه اندروید شامل یک ListView سفارشی بسازیم که در آن، اگر کاربر بر روی یک ردیف (row - item) از ListView اشاره کند، یک سری اطلاعات بر اساس آن ردیف از ListView به یک Activity ارسال شود (یعنی Activity اجرا شده و اطلاعاتی را بر اساس انتخاب کاربر از میان item های ListView ، دریافت کند).
فایل پروژه اندروید و همچنین فایل apk ساخته شده از آن را می توانید در انتهای مبحث، دانلود کنید و سپس بر اساس آنها، توضیحات بنده را بخوانید و بخش های مختلف آن را بررسی کنید.
ساختار برنامه اندروید به این صورت است که ListView با تعداد 20 ردیف (row - item) داریم که در هر ردیف آن، 4 عنصر وجود دارد (2 تا TextView و 2 تا ImageView). یکی از ImageView ها دارای عکس ثابت و تکراری در تمامی item ها است ولی یک ImageView دیگر، عکسی متفاوت در هر item خواهد داشت. همچنین، یک TextView دارای متنی ثابت در همه item ها است، ولی یک TextView دیگر، در هر item ، متنی متفاوت را خواهد داشت. در واقع با این انتخاب خواسته ایم نمایش بدهیم که چگونه می توانیم عناصری با منبع یکسان و همچنین، عناصری با منبع غیر یکسان، در item های ListView داشته باشیم.
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » Android

تعداد مشاهده: 5000 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx, class, java, apk, ap-file, prefs

حجم فایل:1,686 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته کامپیوتر و علاقه مندان به برنامه نویسی اندروید


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایلهای Class, Java, APK, AP-File, Prefs, docx