گزارش کارآموزی در شرکت سایپا

دسته بندي : فنی و مهندسی » مکانیک
قسمتی از متن:
به راهنماي دستي تعمير موتور جهت آگاهي بيشتر از ويژگي ها و جزئيات موتور خودتان مراجعه كنيد سوراخهاي ليفتر را براي دندة  تخم مرغي شكل زيادي چك كنيد . اگر سوراخها پوسيده شده اند قالب نياز به تعمير يا تعويض خواهد داشت.  پوش رودهاي خود را از نظر پوسيدگي و راستي چك كنيد. بازوهاي روكر را از نظر ترك خوردگي يا پوسيدگي چك كنيد اگر شما مي خواهيد يك ميل بادمك كه داراي درجة بلندي بيشتري نسبت به قبلي است را نصب كنيد ، نوكهاي بازوهاي روكر را با دقت بيشتري از نظر پوسيدگي چك كنيد . پوسيدگي نامنظم روكر موجب سرعت در پوسيدگي مي شود و به سوپاپ اجازة عملكرد مناسب را نمي دهد. فنرهاي سوپاپ ار از نظر فشار صحيح چك كنيد . اگر فنر سوپاپ زير فشارseat #75 باشد بيشتر از 10% زير ميانگين باشد تمام دستگاه را تعويض كنيد در اينجا يك راهنما جهت فشارهاي فنري مناسب براي عمكرد جادهاي ميل بادمك موجود مي باشد. با سوپاپ باز هرگز از فشار pound 375 بالاتر نرود. اگر شما د حال تعويض يك ميل بادامك خراب هستيد ، قبل از نصب ميل بادامك جديد اول دليل خرابي قبلي را مشخص كنيد ممكن است علتي براي خرابي وجود داشته باشد كه ميل بادامك جديد را نيز خراب كند .

فهرست :
تاريخچه‌ سايپا
ورود خودرو به‌ ايران‌
موتور
نصب و تنظيم ميل بادامك جديد
قبل از شروع كردن :
نصب ميل بادامك:
تنظيم كردن ميل بادامك :
 تنظيم كردن ميل بادامك :
ليفترهاي هيدروليك :
تعويض كردن كلاج ماشين
رفع مشكلات و آزمايش دقيق
سيستم سوخت رساني:
سيستم خنك كننده در پراید   :
سيستم انتقال قدرت
سیر تکاملی روغن های A.T.F
مکانیزم  جعبه دنده خودکار( گیربکس های اتوماتیک )
 اجزای مبدل گشتاور :
 پایداری در برابر خوردگی و سائیدگی
 حداقل ویسکوزیته

دسته بندی: فنی و مهندسی » مکانیک

تعداد مشاهده: 3153 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 37

حجم فایل:526 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب Word و قابل ویرایش